چرا محصولات گونش کیفیت بالایی دارند؟

از آنجا که عمده محصولات گونش از نوع منسوجات فلزی بوده و در ساخت چنین کالاهایی از تکنولوژی های بالایی مانند  قطعات مدارت الکترونیکی و الکتریکی استفاده نمی گردد لذا در رقابت با محصولات مشابه خارجی حتی می تواند کیفیت بالاتری هم داشته باشد ،  با این حال برای داشتن کیفیت بالا در این چنین محصولاتی نیز فاکتورهای مختلفی نیز باید در نظر گرفته می شود که در ادامه به برخی از  موارد مهم  اشاره می گردد .

  • ضخامت لوله و رق بکار رفته در ساخت محصول

محصولات گونش بنا به دلایلی که در ادامه توضیح داده  خواهد شد  از لوله ها و ورق های با بیشترین ضخامت تعریف شده ساخته می شوند

  • کیفیت، جنس و ضخامت رنگ کاری و لعاب کاری محصولات گونش

عوامل زیادی در کیفیت رنگ کاری و لعاب کاری محصولات دخیل هستند از جمله : کیفیت مواد اولیه رنگ مورد استفاده  ، نحوه رنگ کاری قطعات  بصورت دستی یا مکانیزه، میزان دقت مورد نیاز برای رنگ کاری ، دفعات رنگ کاری ،  نوع کوره رنگ  و میزان حرارت مورد نیاز  و سایر جزئیات که در مقالات بعدی بطور کامل در مورد انواع رنگ ها و جزئیات کامل رنگ کاری توضیح داده خواهد .

با توجه به اینکه تمامی مراحل رنگ رنگ کاری در کاخانه گونش بصورت مکانیزه و با دستگاههای اتوماتیک  و بدون دخالت  دست انجام می گیرد لذا پوشش تمامی سطح  فلزاز تمامی زوایا باعث می شود که سطح فلز کاملا ضد زنگ شده و کیفیت رنگ کاری محصولات گونش بسیار بالا گردد .

مشتریان عمده مجموعه گونش ،عمده  فروشان برتراز همه استانها  و حتی تجار بزرگ از کشورهایی مثل عراق ، ارمنستان ، باکو ، ترکیه  می باشد  و برند گونش نامی آشنا برای همه عمده فروشان می باشد لذا یکی از دلایل مهمی که باعث شده عمده خریداران محصولات گونش مخصوصا بندرخت های گونش از استان های شمالی کشور یا کشورهای با آب و هوای مدیترانه ای باشد ، همین کیفیت بالای رنگ کاری محصولات می باشد که باعث شده بند رخت های گونش درهر آب و هوایی حتی آب و هوای شرجی  و مدیترانه ای بتوانند سالیان متمادی خاصیت ضد زنگ بودن خود را حفظ کنند .

  • طراحی مهندسی شده و تست مقاومت محصولات در شرایط و فشارهای معمول و غیر معمول

تمامی محصولات گونش با  تکنولوژی روز دنیا طراحی می شوند بطوریکه  با تجزیه و تحلیل  رفتار ساختار محصول در وزن های غیر اسمی ، فاکتورهای حمایتی برای جلوگیری از تغییر شکل یا خرابی محصول در نظر گرفته می شود  که این موضوع می تواند منجر به افزایش طول عمر استفاده از محصول گردد.

  • نیروی انسانی متعهد و با انگیزه

با توجه به اینکه  بخش هایی از فرایند تولید و بسته بندی  محصولات در کاخانه گونش توسط  نیروی انسانی  و کارگران ماهر و متعهد انجام می گیرد لذا داشتن رضایت شغلی بین کارگران و نیروی انسانی با انگیزه خود تاثیر بسزایی در بالا بودن کیفیت محصولات گونش دارد . مسلما  رضایت شغلی  ذکر شد تنها با رعایت دقیق حقوق قانونی کارگران و جلب رضایت آنها و اعطای مشوق های لازم در مناسبت های مختلف  برای انجام بهتر وظایف حاصل می گردد . به عبارتی  نتیجه کنترل کیفی محصولات و میزان رضایت مشتریان بطور مستقیم درافزایش میزان  مشوقات  و بهره وری کارگران تاثیر گذار است و این موضوع تداعی کننده  درجه اهمیت بالای کیفیت محصولات برای عوامل تولید مجموعه  گونش می باشد .

  • هدف گذاری مدیران شرکت  جهت توسعه بازارهای داخلی و بین المللی

بدیهی است در تولید یک محصول ، قیمت نهایی محصول از مجموع هزینه های مواد اولیه ، هزینه های تولید و سربار و سود قابل قبول بدست می آید و چون در بازار رقابتی فعلی با وجد افزایش تورم و هزینه ها ، امکان افزایش قیمت نهایی محصول مشکل می باشد لذا  معمولا تولید کنندگان برای افزایش حاشیه سود محصول ، اقدام به کاهش هزینه های تولید مخصوصا هزینه های مواد اولیه می کنند  که این  موضوع منجر به پایین آمدن کیفیت محصولات می گردد . 

با توجه به اینکه کارخانه گونش مالکیت شخصی نداشته و بصورت سهامی خاص و هیئت مدیره اداره می گردد ، لذا انگیزه سهام دارن و هیئت مدیره برای افزایش کیفیت محصولات و همچنین حفظ اعتبارو جایگاه برند گونش از انگیزه افزایش سود مقطعی از محل کاهش کیفیت مواد اولیه  محصولات بیشتر است و  همواره هدف گذاری بنیادین ایشان گسترش بازارها با تولید محصولات با کیفیت و افزایش رضایت مشتریان  می باشد . همچنین انگیزه مهم دیگر که منجر به تولید محصولات با کیفیت و ادامه مسیر در مجموعه گونش می شود هدف گذاری مدیران شرکت برای ایجاد اشتغال هرچه بیشتر برای جوانان و بهره مندی مجموعه از نتایج معنوی این امر می باشد که به لطف خدا هم اکنون بیش از صد نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم از این مجموعه امرار معاش می کنند .

 و  نکته آخر  اینکه مجموعه گونش به هدف گذاری برای تولید محصولات با کیفیت بسنده نکرده و گروه بازاریابی و فروش مجموعه گونش همواره با رصد بازار و دریافت نظرات مشتریان سعی در ارتقاء هر بیشتر محصولات  خود دارد.همچنین با اجرای برنامه های متعددی برای معرفی  محصولات از جمله شرکت در تمامی نمایشگاه های بین المللی ، پخش تیزر های معرفی محصولات در شبکه استانی ، اجرای تبلیغات محیطی و … سعی در شناساندن ویژگی ها محصولات و دریافت بازخودردها افزایش رضایت مشتریان  دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه