درباره شرکت آیدین متال تبریز

 

شرکت آیدین متال تبریز به شماره ثبتی 21609 در سال 1393 با همت جوانان با انگیزه این مرز و بوم و با تکیه بر دانش بومی شروع به کار کرد. زمینه فعالیت این شرکت تولید صنایع فلزی و مفتولی می باشد که در شروع کار با تولید سبد فلزی یخچال فریزر و همکاری با شرکتهای بزرگ یخچال و فریزر سازی تبریز کار خود را آغاز نمود. هم اکنون این واحد تولیدی با توسعه فعالیت های خود و تولید دهها محصول از جمله  انواع بندرختی ، میز اتو، جاکفشی، رگال ، انواع صندلی مسافرتی و تاشو ، منقل ، نردبان ، میز و صندلی های چبی و ام دی اف و حضوری توانمند در این عرصه دارد.

شرکت آیدین متال تبریز توانسته با هدف گذاری ایجاد نوآوری و ارتقا کیفیت محصولات علاوه بر رقابت با بزرگان نامدار این عرصه موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه نیز شود که این موفقیت مرهون کیفیت بالای محصولات این شرکت و اعتماد خوب خریداران و مصرف کنندگان می باشد .

گروه صنعتی آیدین متال با تشکیل هسته های تحقیق و توسعه (R&D) و با بررسی نیازسنجی های بازار و مصرف کنندگان ، اقدام به طراحی و ساخت محصولات متعدد جدید با برند “گونش” Güneş  نموده است. در این راستا اخیرا “بند رخت سبد دار” از سری محصولات جدید گونش، پس از طراحی خلاقانه و ثبت اختراع بعنوان اولین بند رخت سبددار، به تولید انبوه رسیده و به بازار مصرف ارائه گردید. این شرکت در حال حاضر با یاری خدا توانسته به بیش از 60 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کند و با هدف گذاری دو برابر کردن ایجاد اشتغال برای جوانان این استان ، اقدام به خرید و ساخت کارخانه تولید محصولات در شهرک صنعتی فناوری های نوین (شهرک صنعتی شهید سلیمانی) تبریز نموده است.

راز ماندگاری شرکت آیدین متال تبریزدر طول این سال ها را می‌توان در کیفیت مثال زدنی محصولات آن و مدیریت جهادی هیئت مدیره این شرکت دانست . در طی این سال ها ارتقا کیفیت و تنوع محصولات به 25 نوع محصول و تضمین گارنتی محصولات، موجب رضایت و حمایت مصرف کنندگان در سراسر ایران زمین و کشورهای همجوار شده است .